Dlaczego sprzedaż w Social Media nie działa
Dlaczego sprzedaż w Social Media nie działa?
To proste!
Bo Social Media to nie jest platforma sprzedażowa.
Social Media, jak sama nazwa mówi to platforma społecznościowa.
Ludzie nie wchodzą tutaj z intencją, żeby coś sobie kupić.
Ludzie wchodzą na Social Media dla rozrywki, edukacji, inspiracji, budowania relacji, poznawania ludzi, etc.
Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się pomyśleć:
“Potrzebuję nowego kremu do twarzy, wejdę na Facebooka lub Instagrama, tam na pewno znajdę to czego szukam…” (?)
Naprawdę myślisz, że w ten sposób ludzie szukają swoich produktów?
Media społecznościowe NIE są miejscem, w którym ludzie wchodzą by kupować różne rzeczy.
ALE jest to zdecydowanie miejsce, w którym po zastosowaniu odpowiednich praktyk, możesz:
- Przyciągnąć uwagę idealnego, potencjalnego klienta
- Dać mu WARTOŚĆ (nie pokusę sprzedażową)
- Zapisać go na swojej liście e-mailowej
- Oferować swoje produkty na autopilocie przez 365 dni w roku
Cała „sprzedaż” (lub rekomendowanie produktów) powinna odbywać się W Twoim lejku sprzedażowym tzn. automatycznej ścieżce mailowej, a NIE w mediach społecznościowych.
A to, że ludzie zazwyczaj nie wchodzą na Social Media, aby coś kupić, to nie oznacza, że nic nie kupują w mediach społecznościowych.
Trzeba to po prostu zrobić to dobrze i mieć odpowiednią strategię działania.
Ludzie lubią obserwować innych, podglądać ich historie, doświadczenia, jak również lubią inspirować się od innych, uczyć nowych rzeczy, odkrywać nowe rozwiązania…etc.
Nie wchodzą na Facebooka czy Instagrama, żeby sobie coś kupić… …ale mimo wszystko kupują!
Dlaczego?
Dlatego, że dopiero wtedy, kiedy ktoś, kogo obserwują, udostępnia ciekawy content, który trafia w ich zainteresowania i potrzeby, i poleca jakiś produkt, wtedy zaczynają się również interesować tym produktem.
Na tym etapie zazwyczaj mają już zaufanie do tego twórcy internetowego i w momencie w którym on zapromuje coś, co jest dla nich rozwiązaniem, chętnie kupuje!
I na tym właśnie polega sprzedaż w Social Media! Natomiast niestety wiele osób tego nie rozumie!
Zwłaszcza rozwijających swój biznes w branży MLM!
Popełniają rażące błędy, które tylko spalają ich czas, energię i uwagę potencjalnego klienta!
Jakich jeszcze błędów unikać, żeby rzeczywiście przyciągnąć uwagę swoich potencjalnych klientów i sprzedawać online?
Zobacz w tym filmie! “MLM na Facebooku, nie popełniaj tych błędów!”
Zmień perspekstywę. Zmień strategię.
Zastosuj nowe praktyki i Zaobserwuj nowe wyniki!
A jeśli chcesz poznać strategię automatyzacji pozyskiwania klientów online, jaką stosuję w swoim biznesie (co jest właściwie całkiem proste) przedstawiam szczegółowo na najbliższym webinarze “Jak pozyskiwać klientów na autopilocie 24h/365dni”
Ania Warpechowska, która wystąpi ze mną podczas webinaru, również stosuje tą strategię w swoim biznesie MLM i osiąga niesamowite efekty!
Koniecznie zapisz się na webinar, ponieważ oprócz wiedzy, otrzymasz również super bonusy! Szkoda byłoby to przegapić.