Jak korzystam z Messengera na Facebooku do rekrutacji nowych partnerów do mojego zespołu Network Marketingu ?
Dziś chciałabym się z Tobą podzielić, jednym z moich ulubionych narzędzi na Facebooku, które wykorzystuję do rekrutacji w Network Marketingu.
Ciekawe czy również z niego korzystasz 🙂
MESSENGER. A RACZEJ FUNKCJA NAGRYWANIA SIĘ 🙂
Pokochałam Messenger, a raczej możliwość nagrywania się i pozostawiania wiadomości głosowej moim potencjalnym klientom. Dzięki temu, oszczędzam dużo czasu, buduję relację, zaufanie, przekazuję najważniejsze informacje, a co za tym wszystkim idzie, to niesamowita skuteczność i wzrost w moim wysiłku rekrutacyjnym na Facebooku.
Korzystam z funkcji komunikatora głosowego Facebook’a (na messenger znajduję się opcja mikrofonu i nagrywania głosu do 60 sekund), aby połączyć się z moimi potencjalnymi klientami i … Muszę Ci się przyznać, że … wyniki są NIESAMOWITE !
Jednym z powodów, dla którego uważam, że ta strategia działa tak dobrze, jest to, że dodaje ona osobistego charakteru i podejścia do klienta, którego często brakuje w mediach społecznościowych.
A budowanie relacji jest tym, o co w tym wszystkim chodzi, prawda?
Jednakże, pomimo, że jest to świetne narzędzie rekrutacyjne, radziłabym Ci nauczyć się używać go w poprawny sposób, aby nie zniechęcić ludzi.
W tym odcinku Klaudia TV zamierzam dać Ci mój plan gry na Messenger, który pomoże Ci pozyskać nowych partnerów do Twojego zespołu Marketingu Sieciowego.
Jak korzystać z Messengera na Facebooku by skutecznie rekrutować do Marketingu Sieciowego
Z każdym odcinkiem Klaudia TV, chciałbym dać Ci dostęp do MOCNEGO, BEZPŁATNEGO materiału, który możesz pobrać i wdrożyć od razu w swoje działania, aby szybko stworzyć mega wyniki w swojej organizacji Marketingu Sieciowego.
W tym tygodniu, ponieważ mówimy o poszukiwaniu potencjalnych klientów w mediach społecznościowych, podam Ci moje skrypty mediów społecznościowych, które skutecznie konwertują nowych klientów. Chciałabym Cię zainspirować, co dokładnie powiedzieć, aby nawiązać konkretną rozmowę w mediach społecznościowych, używając Messengera.
Rekrutacja na Facebooku - Dlaczego warto korzystać z wiadomości głosowych na Facebooku?
Istnieje kilka powodów, dla których warto skorzystać z funkcji głosowej na Messenger.
Po pierwsze … pokazujesz indywidualne podejście do każdego prospekta (nie tratując wszystkich masowo, tą samą wiadomością wysłaną w postaci „kopiuj –wklej”). Dzięki temu, że nagrywasz wiadomości, ocieplasz kontakt, budujesz zaufanie i mini relację, co sprawia, że pozostawiasz im bardzo dobre, pierwsze wrażenie.
Po drugie…. warto się nagrywać ponieważ jest to mega ŁATWE i naprawdę EFEKTYWNE, gdy szukasz potencjalnych partnerów lub klientów.
Osobiście korzystam z tego narzędzia na codzień, z doskonałymi wynikami i pokażę Ci, jak z niego korzystać zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerze.
Obejrzyj tutorial, który towarzyszy temu postowi, gdyż zapoznasz się z instrukcjami dotyczącymi pobierania i znajdowania funkcji nagrywania na Facebooku – Messenger.
Rekrutacja na Facebooku - Zacznij korzystać z aplikacji Facebook Messenger
Jeśli korzystasz z telefonu komórkowego, możesz skorzystać z aplikacji Facebook Messenger.
W ten sposób możesz łatwo korzystać z funkcji komunikatora głosowego, gdy jesteś w ruchu lub po prostu wolisz korzystać z urządzenia mobilnego.
Możesz również użyć go na komputerze, tak jak zobaczysz w powyższym filmie, więc upewnij się, że go obejrzysz, dzięki czemu możesz dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się narzędzie do nagrywania wiadomości.
Rekrutacja na Facebooku - Mój plan gry w rozmowach na Messenger
Jest kilka etapów, przez które trzeba przejść, gdy poszukujesz klientów i partnerów w mediach społecznościowych. Warto byś dobrze je zrozumiał i zastosował w praktyce.
Jeśli nie wykonasz procesu krok po kroku, jak ten, który Ci pokażę …możesz łatwo spłoszyć swoich potencjalnych klientów i osiągnąć zerowy rezultat Twoich wysiłków.
Rekrutacja na Facebooku - Krok 1: Budowanie relacji
Głównym celem w kroku 1 jest skłonienie potencjalnych klientów do rozpoczęcia z Tobą rozmowy.
Szybki komunikat mówiący “hej” i pytanie, „co porabiają” lub „co u Ciebie dobrego słychać”, to wszystko, co dzieje się na tym etapie.
Nie chcesz jednak przeciągać tego etapu zbyt długo, celem tutaj jest na początek, tylko rozpoczęcie rozmowy.
Rekrutacja na Facebooku - Krok 2: Sprawdź, czy są otwarci
Druga krok polega na sprawdzeniu, czy są otwarci na nowe propozycje.
W tym kroku przechodzisz od razu do rzeczy, w którym wyciągasz do nich rękę i pytasz, czy są otwarci na dodatkowy projek, jeśli nie kolidowałoby to z tym, czym aktualnie się zajmują.
Rekrutacja na Facebooku - Krok 3: Proste TAK lub NIE
Do tego kroku dochodzi tylko wtedy, gdy potencjalny klient skontaktuje się z Tobą, odpisze Ci na wiadomość i poinformuje Cię, że rzeczywiście jest otwarty na to, co robisz lub oferujesz.
Jeśli nie jest otwarty na dodatkowe projekty, to w porządku, życz mu cudownego dnia i pozostań w kontakcie.
Jeśli powie “tak”, przejdź ich do następnego etapu i powiedz mu, w jaki sposób zamierzasz przekazać te informacje ORAZ wyznaczy konkretny termin na ponowny kontakt, aby odpowiedzieć na jego pytania.
TO JEST NAPRAWDĘ BARDZO WAŻNY KROK.
Upewnij się, że potwierdzasz konkretny termin kolejnego kontaktu!Nigdy nie wysyłaj informacji do potencjalnych klientów bez daty i godziny, kiedy do nich wrócisz, aby odpowiedzieć na ich pytania.
Ważne jest, abyś kontrolował ten proces marketingowy.
Rekrutacja na Facebooku - Krok 4: Końcowy proces
W tym momencie potwierdzisz godzinę i datę, kiedy skontaktujesz się ponownie i poinformujesz ich, w jaki sposób uzyskają więcej informacji o Twojej firmie, produktach lub usługach. Po prostu daj im wcześniej znać, czego mogą się spodziewać.
Jest to bardzo proste i skuteczne, aby przejść z potencjalnymi klientami poprzez cały proces marketingowy- rekrutacyjny, dzięki funkcji głosowej na Facebooku, używając Messenger.
To, co jest najcenniejsze w tym procesie, to to, że jeśli moi potencjalni klienci dołączą do mnie … będą mogli wrócić do wątku tej konwersacji w każdej chwili i mieć dokładny plan, który zostanie zapamiętany w Messenger, dzięki czemu będą mogli wrócić do tej rozmowy i korzystać podczas ich własnej rekrutacji, wzorując się właśnie tą rozmową.
To naprawdę potężne narzędzie do poszukiwania potencjalnych partnerów dla Ciebie i Twojego zespołu. Dla mnie okazał się niesamowicie efektywny i skuteczny.
Jeśli zdecydujesz się używać tego narzędzia poprawnie, wkrótce zobaczysz wyniki, natomiast jeśli tego nie zrobisz, nie uzyskasz żadnych wyników. Zacznij korzystać z tego darmowego narzędzia już dziś!
Na zakończenie 2 wskazówki, jak używać tego narzędzia jak PROFESJONALISTA:
>>Wskazówka 1:
Jeśli masz do czynienia z kimś, kto jest bardzo zajęty/zapracowany lub nie ma zbyt dużo czasu, ważne jest, aby wiadomości były krótkie i na temat. Długie wiadomości spowodują, że ta osoba może szybko Cię zignorować i ta konwersacja doprowadzi Cię do nikąd.
>>Wskazówka 2:
Pamiętaj, że ton głosu jest bardzo ważny, gdy korzystasz z funkcji głosowej na Facebooku.
Upewnij się, że gdy rozmawiasz z klientem lub się nagrywasz, jesteś entuzjastyczny i podekscytowany Twoim projektem. Oczywiście bądź szczery i uczciwy w tym co mówisz i JAK mówisz.
Jest mnóstwo badań naukowych na ten temat, jak ton głosu wpływa na drugiego człowieka, i jak może wpłynąć pozytywnie….
Aby pomóc Ci jeszcze bardziej z nagrywaniem konkretnych wiadomości na Facebooku, zostawiam ci naprawdę świetny materiał, który stworzyłam specjalnie do tego posta: “SKRYPTY ROZMÓW NA MESSENGER “. Ten przewodnik pomoże Ci zacząć pierwsze Twoje rozmowy na Messenger, dowiesz się co powiedzieć, aby nawiązać rozmowę i jak ją poprowadzić by była skuteczna.
Czy otrzymałeś jakąkolwiek wartość z tych porad rekrutacyjnych na Facebooku?
Podziel się z innymi 🙂
Mam nadzieję, że podobało Ci się to czym się właśnie z Tobą podzieliłam, ponieważ każdego tygodnia wkładam całe moje serce w zapewnienie Ci wspaniałych porad i strategii rekrutacyjnych na Facebooku, które pozwolą Ci wdrożyć je w Twój biznes natychmiast, jednocześnie ciesząc się drogą do sukcesu i spełnienia marzeń.
Pamiętaj, że w każdy wtorek zamieszczam nowy film szkoleniowy i darmowe materiały na moim blogu oraz kanale YouTube.
Wyróżnij się … zostaw komentarz poniżej, podziel sięco Ci się najbardziej podobało 🙂
Dziękuję Ci za Twój czas….Jesteś MEGA !
Pytanie tygodnia: Czy korzystasz już z funkcji głosowej Facebooka do rekrutacji potencjalnych klientów?
Jeśli tak, podziel się w komentarzu poniżej i daj znać, co Ci się w tym najbardziej podoba.
Mam nadzieję, że podobał Ci się mój rekrutacyjny sekret Facebooka 😉
One Comment
Krzysiek
Z Messengera i funkcji głosowej jaką oferuje już korzystam od pewnego czasu. Jednak nigdy nie patrzyłem na tę opcję w ten sposób. Trzeba będzie wdrożyć w życie 😉