LEKCJE W KURSIE
Sprawdź moją propozycję, co znajdziesz w kursie. Kliknij, by rozwinąć
- 1. Przywitanie oraz co znajdziesz w kursie “Od Zera do Zarabiającego Bloggera”
- 2. Instrukcje jak korzystać z tego kursu
- 3. Mindest Blogera odnoszącego duże sukcesy: Twoje podejście do biznesu
- 4. Jak znaleźć idealną niszę oraz jaką zastosować strategię treści (jak znaleźć pomysł na siebie)
- 5. Nazwa, hosting i branding Twojego bloga
- 6. Dlaczego powinieneś używać WordPressa do blogowania
- 7. Co potrzebujesz, aby zbudować stronę www w WordPress
- 8. Jak skonfigurować WordPressa w 5 min
- 9. Dodatkowe instrukcje WordPress (PDF)
- 10. Poznawanie pulpitu WordPress
- 11. Strony oraz wpisy blogowe na WordPress
- 12. Edytor postów WordPress
- 13. Dostosowywanie profilu WordPress
- 14. Znajdowanie i instalowanie motywu w WordPress
- 15. Jak dostosować swój motyw
- 16. Wtyczki do WordPressa
- 17. Bezpieczeństwo i kopie zapasowe
- 18. Statystyki i dane
- 19. Dlaczego potrzebujesz systemu generacji pomysłów na treści
- 20. Tworzenie contentu zaczyna się od konsumpcji
- 21. Przeprowadzenie burzy mózgów
- 22. Najlepsze narzędzie do researchu treści
- 23. Pytania od Twojej grupy docelowej
- 24. Podglądanie niszowych społeczności
- 25. Jak obecni odbiorcy, mogą pomóc w generowaniu nowych pomysłów na treści
- 26. Jakie znaczenie ma skuteczne pisanie bloga
- 27. Jak pisać chwytliwe nagłówki
- 28. Dopasowanie tonu i słownictwa do grupy odbiorców
- 29. Tworzenie strategicznych treści
- 30. Jak błędy gramatyczne mogą zrujnować Twoją pracę
- 31. Jak zostać lepszym pisarzem
- 32. Poznaj różne rodzaje treści
- 33. Jak tworzyć skuteczną listę tematów na bloga
- 34. Nauczanie odbiorców za pomocą przewodników i samouczków
- 35. Podejście do treści Q&A
- 36. Wywiady i współpraca z innymi twórcami w internecie
- 37. Jak wykorzystywać wywiady do tworzenia contentu
- 38. Jak pisać wartościowe recenzje i porównania
- 39. Szkice artykułów w Twojej strategii treści
- 40. Tworzenie cennych zestawień i checklist
- 41. Myśl, opinia i kontrowersje
- 42. Research, statystyki i badania naukowe
- 43. Prezentowanie zaawansowanych danych dla wzrokowców
- 44. Jak napisać case study, które zamieni obserwujących w kupujących (od czytelnika do klienta)
- 45. Alternatywne formaty treści
- 46. Jak wygenerować nieskończone pomysły na nowe treści
- 47. Zobacz jak zamieniam jeden wywiad wideo w masę różnych treści
- 48. Krótkie wprowadzenie do SEO
- 49. Zrozumienie wyszukiwarek
- 50. Podstawowa konfiguracja strony www pod SEO
- 51. Najlepsza wtyczka SEO dla WordPress
- 52. Optymalizacja tytułów stron
- 53. Optymalizacja opisów meta
- 54. Motywy i ustawienia szablonów
- 55. Analizowanie treści
- 56. Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe i tworzyć wysokiej jakości treści na dowolny temat
- 57. Czy gęstość słów kluczowych ma znaczenie
- 58. Linki wewnętrzne
- 59. Optymalizacja grafik i obrazów
- 60. Dlaczego promocja treści ma takie znaczenie
- 61. Współpraca strategiczna
- 62. Formuła idealnej prezentacji dla gości
- 63. Prosty sposób na pozyskanie czołowych influencerów do udostępniania Twoich treści
- 64. Promowanie treści w Social Media
- 65. Jak sprawić, by Twoje treści były polecane na popularnych portalach
- 66. Nie zaniedbuj tego bezpłatnego źródła ruchu
- 67. Jak promować swoje treści w niszowych grupach społecznościowych, bez spamowania
- 68. Najskuteczniejszy sposób na zwiększenie liczby odbiorców, w ciągu jednej nocy
- 69. Dlaczego budowanie listy mailingowej, powinno być Twoim priorytetem nr #1
- 70. Wybór usługi email marketingu
- 71. Jak zachęcić odbiorców do zapisu na listę: 17 pomysłów na lead magnet
- 72. Gdzie umieścić formularz zapisu (opt in) na swojej stronie www
- 73. Wysokiej klasy formularze zgody
- 74. Jak zamienić komentatorów w subskrybentów
- 75. Strategia sprzeczna z intuicją w celu zwiększenia współczynnika konwersji
- 76. Wykorzystywanie dowodu społecznego do powiększania listy e-mail
- 77. Dbanie o listę kontaktów: klucz do budowania trwałych relacji
- 78. Co to jest lejek sprzedażowy
- 79. Jak zbudować lejek krok po kroku i zautomatyzować komunikację online (tutorial)
- 80. Pierwsze 100 osób na liście (jak promować zapis)
- 80. Jak prowadzić Newsletter
- 81. Praca z Listą Mailingową
- 82. Jak zamienić swój blog w biznes
- 83. Najczęstszy sposób zarabiania na blogu (i dlaczego go nie polecam)
- 84. Najlepszy sposób na zarabianie na blogu bez własnego produktu
- 85. Tworzenie i sprzedawanie własnych produktów na swoim blogu
- 86. Jak generować długoterminowe, cykliczne przychody z subskrypcji
- 87. Korzystanie z bloga w celu promowania swoich usług
- 88. Jak tworzyć skuteczne lejki sprzedażowe, by zarabiać pasywnie online
- 89. Czym się różni blog od vloga
- 90. Jak zacząć swojego vloga – zrób plan działania
- 91. Jakie tworzyć treści na vloga
- 92. Dlaczego video jest takie ważne w dzisiejszych czasach
- 93. Jak się przełamać do nagrywania video
- 94. Jaki potrzebujesz sprzęt do nagrywania
- 95. Jak edytować i montować video
- 96. Publikacja video na YouTube krok po kroku
- 97. Jak połączyć bloga i vloga w jeden zautomatyzowany biznes
- 98. Delegowanie zadań i skalowanie biznesu online
- Kolejne kroki: plan działania
- Bonus: narzędzia i ekskluzywne rabaty!
- Szablon polityki prywatności
- Szablon regulaminu serwisu/sklepu
- Treść oświadczeń dotyczących zapoznania się z określonymi prawami konsumenta.
- Wzór formularza prawa odstąpienia od umowy
- Wzór formularza reklamacja produktu/usługi
- 160 pomysłów na dochodową niszę (wartość 97 zł)
- 365 pomysłów na posty na bloga (wartość 97 zł)
- 12 gotowych szablonów maili do Newslettera (wartość 197 zł)
- SEO Audyt (wartość 197 zł)
- 100 najlepszych aplikacji i wtyczek, które pomogą Ci zautomatyzować działania i rozwijać biznes online (wartość 97 zł)
- Marketing Afiliacyjny : kompletny przewodnik zarabiania w programach partnerskich (szkolenie wartość 197 zł)
- Gotowe szablony postów na bloga, kiedy nie jesteś dobrym pisarzem (wartość 97 zł)